Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową, telefonicznie pod numerem tel.: +48 22 113 71 00, w wiadomości mailowej (info@renee.pl) lub poprzez chat dostępny na stronie.
W celu złożenia zamówienia na naszej stronie prosimy, byś wybrała odpowiedni rozmiar produktu, a następnie kliknęła "dodaj do koszyka" (podczas zakupu sugeruj się dołączoną tabelą rozmiarów). Aby przejść do dalszej realizacji zamówienia, wybierz ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w podsumowaniu koszyka, w polu "Masz kod rabatowy". Po zatwierdzeniu cena ulegnie obniżeniu.
Po kliknięciu "przejdź do kasy" uzupełnij dane do wysyłki na wyświetlonym formularzu (jeśli posiadasz konto, zaloguj się, a dane zostaną wprowadzone automatycznie).
Wybierz opcję płatności i zatwierdź sposób dostawy. Po zapoznaniu się z regulaminem naszego sklepu zatwierdź okienko z akceptacją i kliknij pole "potwierdź i zapłać".
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Twoją paczkę przygotujemy maksymalnie w przeciągu 24h od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. Czas dostawy zależny jest od wybranej przez Ciebie metody płatności i dostawy:
- Poczta Polska - od 1 do 3 dni roboczych
- DPD - od 1 do 2 dni roboczych
- Paczkomaty Inpost - od 1 do 2 dni roboczych
Czas realizacji zamówienia może uleć zmianie z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday, okres świąteczny, okresy specjalnych promocji, itp).
Jak mogę opłacić zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić, korzystając z dostępnych opcji płatności:
- PayU (po wyborze tej płatności, następuje przekierowania na stronę serwisu PayU, gdzie należy opłacić zamówienie)
- PayPo, czyli "kup teraz, zapłać później" (zapłaty za zamówienia można dokonać w ciągu 30 dni od daty jego złożenia, a informację o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail PRZEZ SERWIS PayPo).
- przy odbiorze (należy przygotować odliczoną kwotę płatności- kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty oraz nie zawsze posiada przy sobie terminal do płatności kartą).
Ile maksymalnie produktów mogę dodać do koszyka?
Jednorazowo możesz zamówić 10 produktów.
Co należy zrobić, jeśli produkt z mojej listy życzeń lub z koszyka jest już wyprzedany?
Jeśli ktoś Cię uprzedził z zakupem, skorzystaj z opcji „powiadom o dostępności”.
Aby włączyć tę opcję, naciśnij przycisk "wybierz rozmiar" i kliknij rozmiar, który potrzebujesz. Po kliknięciu wyświetli Ci się okienko do wpisania adresu e-mail.
Jak mogę się upewnić, że udało mi się złożyć zamówienie?
Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mailowe potwierdzenie. Jeśli masz konto w naszym sklepie, zamówienie będzie widoczne w zakładce "Moje konto -> Moje zamówienia".
Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?
Tak, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Konsultanci sprawdzą na jakim etapie jest Twoje zamówienie, a następnie wprowadzą zmiany. Pamiętaj, że możesz skontaktować się z nami: telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem czatu oraz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
Co zrobić, jeżeli nie naliczył mi się kod rabatowy?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, zaraz po zakończeniu transakcji. Nasi konsultanci naliczą rabat do zamówienia.
Co zrobić, jeżeli podczas składania zamówienia pojawił się problem?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem lub przyjmą zamówienie telefonicznie.
Jak anulować zamówienie?
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Ważne, abyś znała numer zamówienia, które ma zostać anulowane.
Jak szybko otrzymam zwrot za anulowane (i zapłacone) zamówienie?
Należność za anulowane zamówienie zostanie zwrócona maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych. Zwrot pieniędzy otrzymasz na to samo konto, z którego wcześniej dokonałaś płatności.
W przypadku anulowania zamówienia z płatnością PayPo (gdy nie zostało jeszcze opłacone) otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zaktualizowaniu salda.
W przypadku wpłaty w urzędzie pocztowym prosimy o podanie danych do zwrotu środków. Niezbędne dane do realizacji przelewu zwrotnego to:
- numer konta
- imię i nazwisko właściciela rachunku
Jaki status ma moje zamówienie i kiedy je otrzymam?
Status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia". Jeśli złożyłaś zamówienie bez logowania, pamiętaj o wiadomości mailowych, które informują o przekazaniu paczki do firmy kurierskiej. W wiadomościach znajdziesz ikonę "śledź zamówienie", umożliwi Ci ona sprawdzenie aktualnego statusu przesyłki. Pamiętaj, że informacje o statusie paczki, pojawiają się maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin od daty przekazania paczki.
Jak sprawdzić numer mojego zamówienia?
Numer zamówienia znajdziesz:
- w wiadomości e-mail wysłanej zaraz po złożeniu zamówienia;
- na fakturze, którą otrzymujesz jako załącznik do wiadomości mailowej informującej o nadaniu przesyłki;
- po zalogowaniu się na stronie w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia".
- w opisie transakcji z PayU.
Czy mogę prosić o korektę faktury?
Podczas składania zamówienia bardzo prosimy o rzetelne wypełnianie danych do faktury VAT. Po wysłaniu zamówienia korekta danych nie będzie już możliwa.
Kiedy dostanę fakturę dla swojego zamówienia?
Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.
Fakturę możesz również pobrać z Twojego konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia -> Szczegóły (danego zamówienia)".
Gdzie mogę sprawdzać historię moich zamówień?
Historia zamówień jest dostępna tylko dla zalogowanych użytkowniczek. Zachęcamy do założenia konta! ;) Historię możesz sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce "Moje Konto-> Moje Zamówienia" lub w aplikacji w głównym menu -> Moje Zamówienie.
Czy istnieje możliwość wysłania zamówienia za granicę?
Zamówienia realizujemy tylko na terenie kraju.
Czy mogę dokonać zakupu w siedzibie firmy?
Prowadzimy wyłącznie sprzedaż on-line.
Czy muszę założyć konto, aby dokonać zakupów?
Zamówienie możesz złożyć również jako gość, ale zachęcamy do założenia konta. Będziesz miała dostęp do wielu funkcjonalności m.in. historii zamówień oraz możliwości samodzielnego wygenerowania e-zwrotu.
Wykorzystujemy pliki cookie oraz inne technologie, by nasz serwis był bezpieczny i godny zaufania. Z myślą o naszych Klientach chcemy mierzyć jego skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. W tym celu zbieramy dane o użytkownikach, ich zachowaniach oraz urządzeniach. Sam możesz zadecydować jakie dane chcesz nam udostępniać - w tym celu przejdź do Ustawień preferencji. Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie. Możesz także pozostawić wyłącznie ustawienia techniczne niezbędne do prawidłowego działania naszego serwisu - w tym celu kliknij Odmów. Jeśli wybierzesz opcję Akceptuję, zaakceptujesz ten fakt i wyrazisz zgodę na udostępnienie przez nas tych informacji podmiotom trzecim, takim jak nasi partnerzy marketingowi. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Ustawienia plików cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
Te pliki cookie są niezbędne do działania naszej strony. Bez ich zapisania niemożliwe byłoby przeglądanie naszych stron. Służą one między innymi do utrzymania sesji pomiędzy serwerem a urządzeniem użytkownika po zalogowaniu się na stronie, pozwalają nam również na ulepszanie treści, które udostępniamy w naszym serwisie
Pliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.
Te pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do Twoich potrzeb, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam tylko do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć, pliki te, służą również do określenia skuteczności naszych reklam i dostosowywaniu ich do naszych odbiorców.
Dzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy poszczególnymi elementami serwisu. Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie dostosowania treści stron do oczekiwań odbiorców.
Wyszukaj za pomocą obrazu
Szukasz produktu, który wpadł Ci w oko? Prześlij jego zdjęcie, a znajdziemy dla Ciebie podobne.
Przeciągnij i upuść zdjęcie tutaj
lub
Dodaj zdjęcie
Zweryfikowane opinie
Renee
4,9/5
Nasze opinie pozyskiwane są przez zewnętrzne źródło i pochodzą od Kupujących. Dzięki temu masz pewność, że na Renee znajdziesz autentyczne opinie produktów.