Black week! -35% na botki i kozaki dla renee girls club z kodem: WEEK

Zamówienia

Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową, telefonicznie pod numerem tel.: +48 22 113 71 00, w wiadomości mailowej (info@renee.pl) lub poprzez chat dostępny na stronie.

W celu złożenia zamówienia na naszej stronie prosimy, byś wybrała odpowiedni rozmiar produktu, a następnie kliknęła "dodaj do koszyka" (podczas zakupu sugeruj się dołączoną tabelą rozmiarów). Aby przejść do dalszej realizacji zamówienia, wybierz ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w podsumowaniu koszyka, w polu "Masz kod rabatowy". Po zatwierdzeniu cena ulegnie obniżeniu.

Po kliknięciu "przejdź do kasy" uzupełnij dane do wysyłki na wyświetlonym formularzu (jeśli posiadasz konto, zaloguj się, a dane zostaną wprowadzone automatycznie).

Wybierz opcję płatności i zatwierdź sposób dostawy. Po zapoznaniu się z regulaminem naszego sklepu zatwierdź okienko z akceptacją i kliknij pole "potwierdź i zapłać".
Twoją paczkę przygotujemy maksymalnie w przeciągu 24h od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty. Czas dostawy zależny jest od wybranej przez Ciebie metody płatności i dostawy:
- Poczta Polska - od 1 do 3 dni roboczych
- DPD - od 1 do 2 dni roboczych
- Paczkomaty Inpost - od 1 do 2 dni roboczych

Czas realizacji zamówienia może uleć zmianie z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday, okres świąteczny, okresy specjalnych promocji, itp).
Zamówienie możesz opłacić, korzystając z dostępnych opcji płatności:
- PayU (po wyborze tej płatności, następuje przekierowania na stronę serwisu PayU, gdzie należy opłacić zamówienie)
- PayPo, czyli "kup teraz, zapłać później" (zapłaty za zamówienia można dokonać w ciągu 30 dni od daty jego złożenia, a informację o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail PRZEZ SERWIS PayPo).
- przy odbiorze (należy przygotować odliczoną kwotę płatności- kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty oraz nie zawsze posiada przy sobie terminal do płatności kartą).
Jednorazowo możesz zamówić 10 produktów.
Jeśli ktoś Cię uprzedził z zakupem, skorzystaj z opcji „powiadom o dostępności”.

Aby włączyć tę opcję, naciśnij przycisk "wybierz rozmiar" i kliknij rozmiar, który potrzebujesz. Po kliknięciu wyświetli Ci się okienko do wpisania adresu e-mail.
Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mailowe potwierdzenie. Jeśli masz konto w naszym sklepie, zamówienie będzie widoczne w zakładce "Moje konto -> Moje zamówienia".
Tak, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Konsultanci sprawdzą na jakim etapie jest Twoje zamówienie, a następnie wprowadzą zmiany. Pamiętaj, że możesz skontaktować się z nami: telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem czatu oraz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, zaraz po zakończeniu transakcji. Nasi konsultanci naliczą rabat do zamówienia.
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem lub przyjmą zamówienie telefonicznie.
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Ważne, abyś znała numer zamówienia, które ma zostać anulowane.
Należność za anulowane zamówienie zostanie zwrócona maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych. Zwrot pieniędzy otrzymasz na to samo konto, z którego wcześniej dokonałaś płatności.

W przypadku anulowania zamówienia z płatnością PayPo (gdy nie zostało jeszcze opłacone) otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zaktualizowaniu salda.

W przypadku wpłaty w urzędzie pocztowym prosimy o podanie danych do zwrotu środków. Niezbędne dane do realizacji przelewu zwrotnego to:
- numer konta
- imię i nazwisko właściciela rachunku
Status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia". Jeśli złożyłaś zamówienie bez logowania, pamiętaj o wiadomości mailowych, które informują o przekazaniu paczki do firmy kurierskiej. W wiadomościach znajdziesz ikonę "śledź zamówienie", umożliwi Ci ona sprawdzenie aktualnego statusu przesyłki. Pamiętaj, że informacje o statusie paczki, pojawiają się maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin od daty przekazania paczki.
Numer zamówienia znajdziesz:
- w wiadomości e-mail wysłanej zaraz po złożeniu zamówienia;
- na fakturze, którą otrzymujesz jako załącznik do wiadomości mailowej informującej o nadaniu przesyłki;
- po zalogowaniu się na stronie w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia".
- w opisie transakcji z PayU.
Podczas składania zamówienia bardzo prosimy o rzetelne wypełnianie danych do faktury VAT. Po wysłaniu zamówienia korekta danych nie będzie już możliwa.
Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.

Fakturę możesz również pobrać z Twojego konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia -> Szczegóły (danego zamówienia)".
Historia zamówień jest dostępna tylko dla zalogowanych użytkowniczek. Zachęcamy do założenia konta! ;) Historię możesz sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce "Moje Konto-> Moje Zamówienia" lub w aplikacji w głównym menu -> Moje Zamówienie.
Zamówienia realizujemy tylko na terenie kraju.
Prowadzimy wyłącznie sprzedaż on-line.
Zamówienie możesz złożyć również jako gość, ale zachęcamy do założenia konta. Będziesz miała dostęp do wielu funkcjonalności m.in. historii zamówień oraz możliwości samodzielnego wygenerowania e-zwrotu.
Nie ma możliwości rezerwacji produktów.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00
Zostaw wiadomość