Black week! -35% na botki i kozaki dla renee girls club z kodem: WEEK

Konto

Konto w naszym serwisie daje Ci szerokie możliwości! Jeśli posiadasz konto w serwisie Renee, masz możliwość sprawdzania historii swoich zamówień oraz ich statusów. Konto daje Ci również możliwość zarządzania swoimi zgodami oraz subskrypcjami w ramach zapisu do newslettera. Jeśli jesteś zarejestrowana, masz możliwość podania danych adresowych, które podczas składania zamówienia będą automatycznie wczytywane jako dane Twojego do zamówienia. Konto jest po to, by zaoszczędzić Twój czas.

Co więcej, jeśli założysz konto, Twój koszyk, przechowywany będzie na wszystkich urządzeniach, na których jesteś zalogowana. Produkty, które dodałaś do listy życzeń, zapiszą się - Ty zdecydujesz, kiedy je usunąć z listy życzeń. Pamiętaj też, że produkty, które dodasz do koszyka, nie rezerwują się, więc jeśli jesteś przekonana co do zakupów, złóż zamówienie w celu jak najszybszego otrzymania produktów.
Zamówienie możesz złożyć również bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie Renee.pl.
By zarejestrować się w naszym sklepie, kliknij tutaj: https://www.renee.pl/register

Podaj wymagane dane oraz zaakceptuj regulamin, politykę cookies i informację na temat przetwarzania Twoich danych.
Założenie i posiadanie konta w naszym sklepie jest darmowe.
Twoje dane przetwarzane są podczas składania przez Ciebie zamówienia. W ramach podania przez Ciebie danych adresowych realizowana będzie wysyłka Twojego zamówienia. Jeśli zatwierdzisz zgodę na zapis do subskrypcji newslettera podczas rejestracji, Twoje dane będą wykorzystywane również do wysyłania informacji handlowych (informacje o aktualnych promocjach, informacje o trendach itp.)
Hasło możesz zmienić po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej w zakładce "Moje dane" (https://www.renee.pl/my_profile). Jeśli zapomniałaś hasła, możesz je odzyskać tutaj https://www.renee.pl/recover_password Po uzupełnieniu danych, zostanie wysłany do Ciebie nowy link w celu ustawienia nowego hasła.
Dane na Twoim koncie możesz zmieniać, kiedy chcesz, korzystając z opcji dostępnej po zalogowaniu. Klikając na Moje konto, przejdziesz do sekcji Moje dane, w której możesz zmienić podstawowe dane o sobie. Jeśli chcesz zmienić adres doręczenia paczek, kliknij Moje adresy.
Swoje hasło możesz odzyskać po linkiem: https://www.renee.pl/recover_password

Należy podać adres mailowy użyty podczas rejestracji, a następnie z poziomu linku, który zostanie wysłany w wiadomości mailowej ustalić nowe hasło.
Możesz samodzielnie usunąć konto. Najpierw zaloguj się na naszej stronie internetowej, a następne w sekcji "Subskrypcje i Zgody"(https://www.renee.pl/my_subscription) cofnij akceptację regulaminu. W tym momencie usuniesz na stałe swoje konto z naszego serwisu.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00
Zostaw wiadomość