Black week! -35% na botki i kozaki dla renee girls club z kodem: WEEK

Płatności

Płatność
Zamówienie możesz opłacić na kilka sposobów:
- Płatność poprzez serwis PayU (szybkie elektroniczne przelewy, Blik, karta płatnicza);
- Płatność przy odbiorze paczki;
- Płatność PayPo - Kup teraz, zapłać później.
Czas na płatność zależny jest od wybranego przez Ciebie sposobu płatności:
- PayU, płatność powinna zostać zrealizowana natychmiastowo.
Jeśli Twoja płatność się nie powiedzie, pamiętaj, że rezerwacja na wybrane przez Ciebie produkty nie jest składana. Masz możliwość ponowienia zamówienia, korzystając z zapisanego koszyka na danym urządzeniu, z którego aktualnie korzystasz.
- PayPo, Twoje zamówienie od razu opłacane jest przez PayPo po pozytywnej weryfikacji danych, a Ty masz możliwość dokonania płatności w ciągu 30 dni od daty złożenia zamówienia. Dane do wpłaty serwis PayPo wyślę do Ciebie w wiadomości mailowej po złożonym zamówieniu
Jeśli zamówiłaś produkty za pośrednictwem opcji PayPo, wysyłana jest do Ciebie wiadomość mailowa potwierdzająca zamówienie z linkiem do salda, w którym widnieje numer konta do płatności.

Gdy wybrałaś płatność przez PayU, może dokonać opłaty, korzystając z szybkich przelewów elektronicznych, płatności kartą lub blikiem. Dane generowane są automatycznie, po złożeniu zamówienia, zostaniesz przekierowana do płatności PayU w celu realizacji płatności.
W przypadku skorzystania z firmy kurierskiej DPD możesz zapłacić kartą przy odbiorze Twojego zamówienia, jednak pamiętaj, że nie wszyscy kurierzy mają przy sobie terminal płatniczy.
W przypadku problemu z dokonaniem płatności prosimy, byś ponownie złożyła zamówienie. Wybrane przez Ciebie produkty będą czekały w koszyku. W razie dalszych problemów zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie pod numerem: +48 22 113 71 00, emailowo na adres info@renee.pl, bądź za pośrednictwem czatu na naszej stronie internetowej.
Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.

Fakturę możesz również pobrać z Twojego konta klienta (dostępna jest w zakładce "Moje Konto -> Moje Zamówienia -> Szczegóły (danego zamówienia)".
Tak. Jeśli chcesz ją otrzymać, podczas składania zamówienia zaznacz opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT". Wyświetlą Ci się dodatkowe pola do uzupełnienia. Pamiętaj, by podać NIP oraz pełne dane wraz z nazwą firmy.
PayPo to metoda płatności oferowana przez sklep Renee.pl, która pozwala na odroczenie zapłaty za zakupy o 30 dni.

Zamówienia przekazywane są do realizacji po tym, jak weryfikacja danych klienta, które podał, podczas składania zamówienia przebiegnie pomyślnie. Po złożonym zamówieniu wpłaty będzie można dokonać w ciągu 30 dni bez dodatkowych opłat. Po tym terminie system rozkłada płatność na 4 wygodne raty.

Podczas realizacji płatności konieczne jest podanie numeru PESEL. Następnie po pozytywnej weryfikacji płatności, którą należy zatwierdzić kodem z SMS, PayPo zapłaci za zamówienie. Weryfikacja może potrwać kilka sekund. Informacje o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu bankowego zostaną wysłane w wiadomości e-mail od firmy PayPo.
Masz możliwość sprawdzenia swojego zamówienia jeszcze przed zapłatą. Jeśli okaże się, że chcesz dokonać zwrotu, po prostu odsyłasz produkty do Renee.pl. Transakcja zostanie anulowana, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów. Kupując z PayPo, nie musisz martwić się, że ominie Cię atrakcyjna promocja na stronie. Wybierając PayPo, korzystasz dziś, a z zakupów rozliczasz się w ciągu 30 dni. Jesteś objęty Gwarancją Kupującego – jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami. Z PayPo przez pierwsze 30 dni nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat. Pamiętaj, że czas na spłatę zamówienia możesz wydłużyć, decydując się na 4 dogodne raty. Informacje na temat oprocentowania raty znajdziesz w projekcie przygotowanej umowy przed finalizacją płatności.
Informacje o zaakceptowaniu transakcji, wyświetlane są podczas przetwarzania płatności. W trakcie realizacji zakupów z PayPo klient otrzymuje SMS z kodem weryfikacyjnym, który należy wpisać i zatwierdzić. Po zakończeniu płatności PayPo wysyła na skrzynkę mailową podaną przez klienta wiadomość mailową zawierającą dostęp do salda w serwisie, na którego spłatę przysługuje 30 dni od daty zakupu. Brak otrzymania od PayPo powyższych informacji oznacza, że transakcja została odrzucona i w tym przypadku prosimy zweryfikować poprawność podanych danych i spróbować ponownie złożyć zamówienie.
Powody braku akceptacji płatności PayPo bywają różne, do najczęstszych z nich należą:
- błędnie podane dane adresowe
- zbyt duża kwota zamówienia
- nierozliczone wcześniejsze transakcje w PayPo


Wszystkie komunikaty o braku zatwierdzenia transkacji powinny zostać wyświetlone podczas realizacji płatności. Jeśli klient natrafi na taką wiadomość ze strony serwisu PayPo, sugerujemy w pierwszej kolejności zweryfikować poprawność wpisanych danych. Jeśli dane są poprawne, należy spróbować dokonać zakupu z mniejszą kwotą oraz sprawdzić, czy wszystkie dotychczasowe transakcje w PayPo zostały uregulowane. Zachęcamy także do wyboru innych dostępnych metod płatności. Szczegółowe informacje, na temat powodu odrzucenia transakcji można uzyskać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta PayPo, korzystając z wybranego sposobu kontaktu:
Formularz kontaktowy: https://paypo.pl/home/kontakt
Telefonicznie: +48 22 333 74 60
Mailowo: info@paypo.pl

Konsultanci z miłą chęcią odpowiedzą na zadane pytania oraz pomogą w razie wystąpienia problemu.
Zmian w zamówieniu tak jak w przypadku pozostałych metod płatności można dokonać tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (BOK) Renee, korzystając z dogodnych opcji kontaktu:


Formularz kontaktowy: https://www.renee.pl/contact
Telefonicznie: +48 22 113 71 00
Mailowo: info@renee.pl
Czat na stronie.

Prosimy o kontakt, a nasz konsultant zweryfikuje, na jakim etapie jest zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy też preferencji produktu.
PayPo umożliwia klientom spłatę transakcji poprzez szybkie płatności online, przelew bankowy lub przekaz pocztowy. Dane do przelewu wysyłane są w mailu od PayPo, potwierdzającym o złożenie zamówienia. PayPO udostępnia także panel klienta, do którego logowanie nie jest wymagane, ale warto z niego korzystać. Panel daje możliwość wglądu do wszystkich ważnych informacji w tym:
- na jaki dzień wypada termin zapłaty (30 dni od transakcji)
- informacja o możliwości rozłożenia płatności po terminie odroczenia na 4 dogodne raty ze szczegółowymi informacjami o wysokości rat.
- spłatę transakcji poprzez błyskawiczne płatności, dane do przelewu tradycyjnego, oraz do pobrania przekaz pocztowy.
- wysokość dostępnego limitu kredytowego.
Niestety PayPo nie wysyła ponownie kodów potwierdzających zamówienie, dlatego w tym przypadku należy ponownie złożyć zamówienie, korzystając z zachowanego w przeglądarce koszyka. Podczas ponownego składania, koniecznie trzeba upewnić się, że podany numer komórkowy jest poprawny.

Jeśli problem nadal występuje, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta PayPo, korzystając z wybranego sposobu kontaktu:
Formularz kontaktowy: https://paypo.pl/home/kontakt
Telefonicznie: +48 22 333 74 60
Mailowo: info@paypo.pl

Konsultanci z miłą chęcią odpowiedzą na zadane pytania oraz pomogą w razie wystąpienia problemu.
Podobnie jak w przypadku zmiany zamówienia, żeby anulować zamówienie, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) Renee, korzystając z dogodnych opcji kontaktu:
Formularz kontaktowy: https://www.renee.pl/contact
Telefonicznie: +48 22 113 71 00
Mailowo: info@renee.pl
Czat na stronie. Podczas kontaktu należy wskazać numer zamówienia do anulowania.
Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki. Aby tego dokonać, prosimy postępować zgodnie z instrukcją zwrotu zamieszczoną pod linkiem: https://www.renee.pl/order-returns/authorize

Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone, saldo w PayPo zostanie pomniejszone o wartość zwracanych produktów.

W przypadku opłaconego zamówienia serwis PayPo dokona zwrotu za odesłane produkty na to samo konto, z którego została dokonana wpłata w terminie 14 dni kalendarzowych. Po rozliczeniu zwrotu PayPo wyśle stosowane powiadomienie z podsumowaniem zwrotu.

Sklep Renee.pl nie odbiera przesyłek zwrotnych nadanych opcją kurierską z płatnością przy odbiorze, jak również nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami
Reklamacja zamówienia z płatnością PayPo odbywa się w ten sam sposób jak w przypadku pozostałych sposobów płatności. Wszystkie szczegóły jak zareklamować produkt dostępne są pod linkiem: https://www.renee.pl/order-returns/authorize
Wymieniając produkty z płatnością PayPo, należy postąpić w ten sam sposób jak w przypadku pozostałych sposobów płatności. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w zakładce https://www.renee.pl/order-returns/authorize
PayPo informuje o zbliżającym się terminie spłaty transakcji poprzez e-mail oraz SMS na 3 dni przed terminem płatności, w dniu płatności oraz 3 i 7 dni po terminie płatności. Klient zawsze może sprawdzić tę informację w panelu klienta PayPo.
Po upływie 30 dni na opłacenie zamówienia kwota zamówienia zostaje automatycznie rozłożona na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać płatności za ratę lub spłacić całość zamówienia.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta PayPo jest możliwy poprzez wybór dostępnego sposobu kontaktu:
Formularz kontaktowy: https://paypo.pl/home/kontakt
Telefonicznie: +48 22 333 74 60
Mailowo: info@paypo.pl
Konsultanci z miłą chęcią odpowiedzą na zadane pytania oraz pomogą w razie wystąpienia problemu.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00
Zostaw wiadomość