Black week! -35% na botki i kozaki dla renee girls club z kodem: WEEK

Wysyłka i dostawa

Pełne zestawianie kosztów oraz terminów dostawy znajdziesz się tutaj: https://www.renee.pl/shipment
Regularnie sklep oferuje promocje na darmową dostawę bez progu minimalnego dla wybranych przewoźników.

Wszystkie informacje na temat kosztów dostawy można odnaleźć na stronie https://www.renee.pl/shipment.
Zamówienia są realizowane tylko na terenie kraju.
Prowadzimy sprzedaż tylko on-line.
Jednorazowo możesz zamówić maksymalnie 10 produktów.
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Konsultanci sprawdzą, na jakim etapie jest Twoje zamówienie, a następnie wprowadzą zmiany. Pamiętaj, że możesz skontaktować się z nami: telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem czatu, za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
Termin doręczenia możesz na bieżąco sprawdzić na stronie przewoźnika. Po wysłaniu paczki z magazynu otrzymasz wiadomość mailową wraz z linkiem do jej śledzenia, dzięki temu będziesz mieć możliwość sprawdzenia, kiedy jest planowana dostawa.
Nie mamy możliwości przyspieszenia realizacji zamówienia, ponieważ cały proces jest zautomatyzowany i zamówienia są realizowane w kolejności chronologicznej. Przypominamy, że na czas realizacji zamówienia ma wpływ wybrany sposób płatności i dostawy.
Kurierzy doręczają przesyłki tylko w dni robocze, wyjątek stanowi firma InPost, która umieszcza przesyłki w paczkomatach w soboty. Kurierzy posiadają określone godziny pracy. Jeśli zależy Ci na konkretnej godzinie, prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach do doręczenia (podczas składania zamówienia) lub konsultuj godzinę doręczenia podczas kontaktu telefonicznego z kurierem. Jednocześnie zaznaczamy, że nie jest to jednoznaczne, z tym że dana firma kurierska oferuje dostawę na konkretną godzinę. Informacje przekazane w uwagach są jedynie formą powiadomienia dla kuriera, że w tych godzinach jesteś dostępna pod wskazanym adresem.
Po wysłaniu paczki z magazynu otrzymasz wiadomość mailową, w której treści zawarta jest informacja "Śledź zamówienie". Numer paczki wysyłany jest także SMS-owo po zarejestrowaniu jej w firmie kurierskiej.
Informacje o statusie przesyłki pojawią się po zeskanowaniu paczki przez firmę kurierską maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin od chwili przekazania przesyłki kurierowi przez nasz Centrum Logistyczne.
W momencie, gdy zamówienie zostanie przekazane kurierowi, otrzymasz wiadomość e-mail oraz SMS z numerem przesyłki, dzięki któremu dowiesz się, gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Zależnie od wybranej formy wysyłki wejdź na stronę przewoźnika i w zakładce “Śledzenie przesyłek” wpisz numer przesyłki, który otrzymałaś w wiadomości. Uwaga! Funkcja śledzenia przesyłki nie jest aktywna od razu. Aby link do strony śledzenia przesyłek zaczął działać, zazwyczaj musi minąć około 24 godzin.
Kurierzy najczęściej kontaktują się telefonicznie przed dostawą. W niektórych przypadkach wysyłana jest tylko wiadomość SMS lub E-mail z numerem kontaktowym do kuriera oraz informacją o planowany doręczeniu. Dla zamówień z odbiorem w punkcie otrzymasz powiadomienie SMS wraz z kodem odbioru przesyłki.
W przypadku firmy DPD kurier spróbuje doręczyć paczkę kolejnego dnia roboczego. Dopiero po dwóch nieudanych próbach paczka zostanie zwrócona do nadawcy.

W przypadku Poczty Polskiej po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki jest ona awizowana i czeka przez 7 dni na odbiór w placówce obsługującej adres dostarczenia.

W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy przekaże ją do najbliższego PaczkoPunktu InPost. Odbiór przesyłki w PaczkoPunkcie dla paczek Kurier możliwy będzie przez 3 dni.
Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, paczka zostanie zwrócona do nadawcy.
Adres rachunku, uzupełniany jest na podstawie danych, które zostały podane podczas składania zamówienia.
W przypadku wyboru odbioru w punkcie adres różni się od adresu podanego podczas składania zamówienia.
Podobnie jest w paczkomacie, z tym że adres dostawy nie jest uwzględniany na fakturze.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00
Zostaw wiadomość