Czy mogę wprowadzić zmiany adresowe dotyczące zamówienia?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Konsultanci sprawdzą, na jakim etapie jest Twoje zamówienie, a następnie wprowadzą zmiany. Pamiętaj, że możesz skontaktować się z nami: telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem czatu, za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
Jak mogę sprawdzić termin doręczenia wysłanej przesyłki?
Termin doręczenia możesz na bieżąco sprawdzić na stronie przewoźnika. Po wysłaniu paczki z magazynu otrzymasz wiadomość mailową wraz z linkiem do jej śledzenia, dzięki temu będziesz mieć możliwość sprawdzenia, kiedy jest planowana dostawa.
Czy można przyśpieszyć dostawę?
Nie mamy możliwości przyspieszenia realizacji zamówienia, ponieważ cały proces jest zautomatyzowany i zamówienia są realizowane w kolejności chronologicznej. Przypominamy, że na czas realizacji zamówienia ma wpływ wybrany sposób płatności i dostawy.
Czy istnieje możliwość doręczenia w weekend bądź na konkretną godzinę?
Kurierzy doręczają przesyłki tylko w dni robocze, wyjątek stanowi firma InPost, która umieszcza przesyłki w paczkomatach w soboty. Kurierzy posiadają określone godziny pracy. Jeśli zależy Ci na konkretnej godzinie, prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach do doręczenia (podczas składania zamówienia) lub konsultuj godzinę doręczenia podczas kontaktu telefonicznego z kurierem. Jednocześnie zaznaczamy, że nie jest to jednoznaczne, z tym że dana firma kurierska oferuje dostawę na konkretną godzinę. Informacje przekazane w uwagach są jedynie formą powiadomienia dla kuriera, że w tych godzinach jesteś dostępna pod wskazanym adresem.
Jak mogę sprawdzić status mojej wysyłki?
Po wysłaniu paczki z magazynu otrzymasz wiadomość mailową, w której treści zawarta jest informacja "Śledź zamówienie". Numer paczki wysyłany jest także SMS-owo po zarejestrowaniu jej w firmie kurierskiej.
Dlaczego nie mam informacji w śledzeniu przesyłki?
Informacje o statusie przesyłki pojawią się po zeskanowaniu paczki przez firmę kurierską maksymalnie w ciągu kilkunastu godzin od chwili przekazania przesyłki kurierowi przez nasz Centrum Logistyczne.
Jak mogę sprawdzić numer nadania przesyłki?
W momencie, gdy zamówienie zostanie przekazane kurierowi, otrzymasz wiadomość e-mail oraz SMS z numerem przesyłki, dzięki któremu dowiesz się, gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Zależnie od wybranej formy wysyłki wejdź na stronę przewoźnika i w zakładce “Śledzenie przesyłek” wpisz numer przesyłki, który otrzymałaś w wiadomości. Uwaga! Funkcja śledzenia przesyłki nie jest aktywna od razu. Aby link do strony śledzenia przesyłek zaczął działać, zazwyczaj musi minąć około 24 godzin.
Czy kurier się ze mną skontaktuje?
Kurierzy najczęściej kontaktują się telefonicznie przed dostawą. W niektórych przypadkach wysyłana jest tylko wiadomość SMS lub E-mail z numerem kontaktowym do kuriera oraz informacją o planowany doręczeniu. Dla zamówień z odbiorem w punkcie otrzymasz powiadomienie SMS wraz z kodem odbioru przesyłki.
Co zrobić, jeżeli nie było mnie w domu podczas próby doręczenia paczki?
W przypadku firmy DPD kurier spróbuje doręczyć paczkę kolejnego dnia roboczego. Dopiero po dwóch nieudanych próbach paczka zostanie zwrócona do nadawcy.
W przypadku Poczty Polskiej po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki jest ona awizowana i czeka przez 7 dni na odbiór w placówce obsługującej adres dostarczenia.
W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy przekaże ją do najbliższego PaczkoPunktu InPost. Odbiór przesyłki w PaczkoPunkcie dla paczek Kurier możliwy będzie przez 3 dni.
Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, paczka zostanie zwrócona do nadawcy.
Czy adres na rachunku może różnić się od adresu dostawy?
Adres rachunku, uzupełniany jest na podstawie danych, które zostały podane podczas składania zamówienia.
W przypadku wyboru odbioru w punkcie adres różni się od adresu podanego podczas składania zamówienia.
Podobnie jest w paczkomacie, z tym że adres dostawy nie jest uwzględniany na fakturze.
Wykorzystujemy pliki cookie oraz inne technologie, by nasz serwis był bezpieczny i godny zaufania. Z myślą o naszych Klientach chcemy mierzyć jego skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. W tym celu zbieramy dane o użytkownikach, ich zachowaniach oraz urządzeniach. Sam możesz zadecydować jakie dane chcesz nam udostępniać - w tym celu przejdź do Ustawień preferencji. Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie. Możesz także pozostawić wyłącznie ustawienia techniczne niezbędne do prawidłowego działania naszego serwisu - w tym celu kliknij Odmów. Jeśli wybierzesz opcję Akceptuję, zaakceptujesz ten fakt i wyrazisz zgodę na udostępnienie przez nas tych informacji podmiotom trzecim, takim jak nasi partnerzy marketingowi. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Ustawienia plików cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
Te pliki cookie są niezbędne do działania naszej strony. Bez ich zapisania niemożliwe byłoby przeglądanie naszych stron. Służą one między innymi do utrzymania sesji pomiędzy serwerem a urządzeniem użytkownika po zalogowaniu się na stronie, pozwalają nam również na ulepszanie treści, które udostępniamy w naszym serwisie
Pliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.
Te pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do Twoich potrzeb, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam tylko do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć, pliki te, służą również do określenia skuteczności naszych reklam i dostosowywaniu ich do naszych odbiorców.
Dzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy poszczególnymi elementami serwisu. Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie dostosowania treści stron do oczekiwań odbiorców.
Wyszukaj za pomocą obrazu
Szukasz produktu, który wpadł Ci w oko? Prześlij jego zdjęcie, a znajdziemy dla Ciebie podobne.
Przeciągnij i upuść zdjęcie tutaj
lub
Dodaj zdjęcie
Zweryfikowane opinie
Renee
4,9/5
Nasze opinie pozyskiwane są przez zewnętrzne źródło i pochodzą od Kupujących. Dzięki temu masz pewność, że na Renee znajdziesz autentyczne opinie produktów.