Produkty możesz wymienić w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki. Wymianie podlega jedynie rozmiar produktu. Każdy produkt możesz wymienić tylko jeden raz.
Aby skorzystać z wymiany, zaloguj się na swoje konto. Przejdź do wybranego zamówienia, zaznacz produkt, który chcesz wymienić i kliknij opcję wymiana. W kolejnym kroku wybierz odpowiedni rozmiar i zweryfikuj poprawność adresu, z którego kurier ma odebrać paczkę.
Pamiętaj, aby towar odesłać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować zwrócony produkt.
Po wypełnieniu formularza online na Twoim koncie klienta lub na stronie Zasady zwrotu i reklamacji, otrzymasz od DPD e-mail z kodem zwrotu. Nie musisz nic drukować. Wystarczy, że czytelnie napiszesz kod na przesyłce i nadasz paczkę w wybranym przez siebie punkcie. Kod będzie ważny przez 3 dni i pozwala na nadanie jednej paczki.
Listę punktów i automatów paczkowych DPD znajdziesz pod tym linkiem: https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup/.
Nowy produkt zostanie wysłany po zatwierdzeniu zwrotu przez pracowników magazynu. Cały proces trwa zazwyczaj 5 dni roboczych. Poinformujemy Cię o zarejestrowaniu paczki zwrotnej oraz o wysłaniu produktu poprzez e-mail oraz SMS.Status wymiany możesz również sprawdzić na koncie klienta.
Po zatwierdzeniu wymiany w naszym Centrum Logistycznym, nowy produkt zostanie wysłany do wybranego przez Ciebie punktu lub automatu paczkowego, gdzie będzie czekał na odbiór przez 7 dni.
Nie zwlekaj z odesłaniem zwrotu. Rezerwacja wymiany zostanie anulowana, jeśli w ciągu 7 dni zwrócony produkt nie zostanie odnotowany w systemie.
Jeżeli nie posiadasz konta w sklepie i nie chcesz go zakładać, możesz zrealizować wymianę na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia.
Czy mogę wymienić część kompletu?
Nie. Wymianie podlega tylko cały komplet.
W jaki sposób mogę wymienić uszkodzony produkt otrzymany w zamówieniu?
Jeśli taka sytuacja się zdarza, postępuj zgodnie ze wskazówkami z sekcji „Reklamacja” (https://www.renee.pl/order-returns/authorize) bądź skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę wymienić towar zakupiony w promocji, tak aby jego cena pozostała bez zmian?
Jak najbardziej. Jeżeli posiadasz konto w sklepie, wymiany dokonasz poprzez formularz online.
Jeżeli nie masz i nie chcesz zakładać konta, wymiany pomoże Ci dokonać Biuro Obsługi Klienta. Wymiana będzie polegała na zwrocie i złożeniu nowego zamówienia.
Ile produktów mogę wymienić?
Wymienić można dowolną ilość produktów z zamówienia. Każdy produkt można wymienić tylko raz.
Czy ponoszę koszt wymiany?
Wymiana jest całkowicie bezpłatna. Wszystkie koszty związane z wysyłką produktu i dostarczeniem nowego ponosi sklep Renee.
Dlaczego wymianie nie podlega kolor produktu?
Wymiana bezgotówkowa jest możliwa wyłącznie przy zachowaniu tego samego modelu oraz koloru. Jeżeli chcesz wymienić produkt na inny model albo kolor, dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie.
Jak długo trzeba czekać na wymieniony produkt?
Czas oczekiwania to zazwyczaj 5 dni roboczych. Nowy produkt zostaje wysłany po zatwierdzeniu zwrotu przez pracowników magazynu.
Poinformujemy Cię o zarejestrowaniu paczki zwrotnej oraz o wysłaniu nowego produktu poprzez e-mail oraz SMS. Status wymiany możesz również sprawdzić na koncie klienta.
Dlaczego nie widzę zamówienia na koncie klienta?
Na koncie klienta zobaczysz wyłącznie zamówienia, które zostały złożone przez zalogowanego użytkownika. Jeżeli zamówienie nie jest widoczne, oznacza to, że zostało złożone bez logowania.
Produkt jest obecnie tańszy, czy otrzymam zwrot różnicy?
Wymiana realizowana jest bezgotówkowo.Cena produktu w nowym zamówieniu zostanie zachowana. Jeżeli interesuje Cię otrzymanie produktu w nowej, niższej cenie konieczne będzie dokonanie zwrotu i złożenie nowego zamówienia.
Zwroty
Jak mogę dokonać zwrotu?
Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki.
Najłatwiejszym sposobem jest zgłoszenie zwrotu online. Z formularza online mogą skorzystać klienci posiadający konto w sklepie i Ci, którzy konta nie mają. Zarejestrowane klientki mają dostęp do pełnej listy zamówień, natomiast te niezarejestrowane, po wpisaniu numeru zamówienia oraz adresu e-mail, zobaczą tylko dane zamówienie.
Z poziomu zamówienia, wybierz produkt, który chcesz zwrócić. Następnie zaznacz typ zgłoszenia oraz możesz podać powód zwrotu. W kolejnym kroku wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać paczkę oraz na jakie dane będzie zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić zwrot.
Pamiętaj, aby towar odesłać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować zwrócony produkt.
Zwracany towar należy przesłać na adres:
Renee.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
W przypadku płatności PayU zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego płatność była wykonana.
Termin na zwrot pieniędzy na Twoje konto to 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy.
Jeśli zapłaciłaś za paczkę przy jej odbiorze, koniecznie podaj numer konta bankowego oraz Twoje dane.
Ile produktów mogę zwrócić?
Ilość produktów na zwrot jest dowolna, możesz zaznaczyć towary, które chcesz odesłać podczas rejestracji zwrotu online.
Nie musisz podawać nam powodu, jednak pomoże to polepszyć jakość oferowanych produktów.
Jakie są warunki darmowego zwrotu?
Każda klientka sklepu, która należy do Renee Girls Club i posiada status Queen, może zwrócić towar bezpłatnie w punktach DPD Pickup. Z darmowego zwrotu można skorzystać 1 raz do każdego zrealizowanego zamówienia.
Po zarejestrowaniu zwrotu online, na Twój e-mail zostanie przesłany kod do zwrotu od DPD. Wystarczy, że czytelnie napiszesz go na przesyłce i nadasz ją w wybranym przez siebie punkcie. Lista wszystkich punktów dostępna jest tu
Kto ponosi koszt odesłania paczki ze zwrotem?
Opcje zwrotu:
1) Darmowy:
-może z niego skorzystać każdy uczestnik programu Renee Girls Club na poziomie Queen,
-przysługuje 1 raz do każdego z zamówień,
-po zgłoszeniu wymiany w panelu online, otrzymasz kod darmowego zwrotu
-kod jest ważny przez 3 dni od momentu otrzymania
-wystarczy, że napiszesz go czytelnie na przesyłce
-paczkę zwrócisz w dowolnym punkcie lub automatem paczkowym DPD Pickup
-lista wszystkich punktów dostępna jest tu
2) Płatny, w atrakcyjnej cenie:
-może z niego skorzystać każdy klient,
-niezależnie od wcześniej wybranego przewoźnika płacisz tylko 12.99 zł,
-kwota zostanie odliczona przy zwrocie Twoich należności; nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu!
Zwrot w cenie 12.99 zł zrealizujesz:
a) w punktach lub automatach paczkowych DPD
Zarejestruj zwrot online. Na Twój e-mail zostanie przesłany kod do zwrotu od DPD. Wystarczy, że czytelnie napiszesz go na przesyłce i nadasz ją w wybranym przez siebie punkcie.
b) za pośrednictwem kuriera DPD.
Kuriera zlecisz automatycznie podczas rejestracji zwrotu online. Nie musisz mieć etykiety, kurier będzie miał ją ze sobą.
c) za pośrednictwem paczkomatów firmy InPost.
Zarejestruj zwrot w panelu on-line i skorzystaj z kodu nadania, który otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail.
Kod jest ważny 7 dni kalendarzowych.
d) w dowolnym urzędzie Poczty Polskiej,
-etykietę zwrotu pobierzesz ze strony po rejestracji zgłoszenia lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia,
-z wydrukowaną etykietą udaj się do urzędu pocztowego (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),
-etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
3) U innych wybranych przez Ciebie przewoźników: sama decydujesz jaką firmę wybrać.
Uwaga: nie przejmujemy paczek wysłane za pobraniem (na koszt sklepu)!
Czy mogę zwrócić paczkę za pobraniem (na koszt sklepu)?
Sklep nie przyjmuje zwrotów odesłanych za pobraniem. Nie ponosi również kosztów związanych z nadaniem tego typu przesyłek.
Czy mogę zwrócić produkt bez oryginalnego pudełka?
W wyjątkowych sytuacjach możesz dokonać zwrotu produktu bez oryginalnego pudełka. Prosimy, o to byś jednak umieściła odpowiednią adnotację na formularzu zwrotu (koniecznie włóż go do paczki).
Pudełko zastępcze musi być pozbawione wszelkiego rodzaju kodów i symboli, szczególnie jeśli pochodzi ono od innego produktu ze sklepu Renee.pl.
Na jaki adres mam odesłać paczkę ze zwrotem?
Zwracany towar musisz przesłać na adres:
Renee.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Czy mogę zwrócić produkty w punkcie odbioru np. Żabka?
Paczki w ramach zwrotu przez Pocztę Polską przyjmowane są wyłącznie w urzędach pocztowych lub w filiach urzędu.
Agencje pocztowe oraz punkty odbioru typu Żabka, Orlen, Ruch nie obsługują takich paczek.
Czy mogę zwrócić produkty z różnych zamówień w jednej paczce?
Możesz zwrócić kilka zamówień w jednej przesyłce. Ważne, aby każdy ze zwrotów został zarejestrowany online. Tylko raz wybierz właściwą formę odesłania, a przy pozostałych zgłoszenia wybierz opcję "inny, we własnym zakresie". Wtedy, skorzystasz tylko z jednego listu przewozowego bądź kodu. Do środka przesyłki zwrotnej umieścić produkty w oryginalnych pudełkach. Jeśli nie skorzystasz ze zwrotu online, pamiętaj, aby do paczki ze zwróconymi produktami włożyć wypełnione formularze zwrotu z każdego zamówienia, w celu zidentyfikowania i poprawnego rozliczenia odesłanych produktów.
Jaki jest czas na dokonanie zwrotu?
Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki.
Czy mogę zwrócić produkt po terminie?
Sklep Renee.pl nie akceptuje paczek zwrotnych odesłanych po czasie, jaki przysługiwał na zwrot.
Co zrobić, jeżeli mam problem z nadaniem paczki zwrotnej na Poczcie Polskiej?
W tej sytuacji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (telefon, czat, e-mail), bezpośrednio z placówki pocztowej.
Nasi konsultanci zweryfikują, na czym polega problem i postarają się pomóc w jego rozwiązaniu.
Prosimy pamiętać, aby w żadnym wypadku nie wysyłać paczki na koszt odbiorcy.
Jak mogę wypełnić formularz zwrotu?
Najłatwiejszym sposobem jest zgłoszenie zwrotu online. Z formularza online mogą skorzystać klienci posiadający konto w sklepie i Ci, którzy konta nie mają.
Zarejestrowane klientki mają dostęp do pełnej listy zamówień, natomiast te niezarejestrowane, po wpisaniu numeru zamówienia oraz adresu e-mail, zobaczą tylko dane zamówienie.
Z poziomu zamówienia, wybierz produkt, który chcesz zwrócić. Następnie zaznacz typ zgłoszenia oraz możesz podać powód zwrotu.
W kolejnym kroku wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać paczkę oraz na jakie dane będzie zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić zwrot.
Jeśli nie masz możliwości zarejestrowania zwrotu online, skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy. Pobierzesz go z konta klienta lub z wiadomości e-mail (zawierającej potwierdzenie wysyłki zamówienia).
Odszukaj produkt na formularzu i zaznacz krzyżykiem powód zwrotu (podanie powodu nie jest konieczne, jednak pomoże nam polepszyć jakość oferowanych produktów). Możesz również skorzystać z przykładowego formularza (w tym celu wydrukuj go lub przepisz ręcznie). Na koniec prosimy o czytelny podpis dokumentu oraz dołączenie go do środka przesyłki zwrotnej.
Zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam numer konta, z którego wykonywałaś płatność; wyjątkiem jest płatności przy odbiorze, gdzie konieczne musisz podać numeru konta na formularzu.
W przypadku zamówień z PayPo formularz nie zawiera miejsca do podania numeru konta - PayPo rozlicza Twoje zwroty zawsze na ten sam rachunek, z którego opłaciłaś swoje zamówienie.
Gdzie znajdę formularz zwrotu (zgubiony, zniszczony)?
Formularz zwrotu możesz pobrać z konta klienta lub z wiadomości e-mail (zawierającej potwierdzenie nadania paczki z zamówieniem).
Możesz również skorzystać z przykładowego formularza (w tym celu wydrukuj go lub przepisz ręcznie).
Pamiętaj: formularz zwrotu nie jest potrzeby w przypadku zgłoszenia zwrotu online, pod warunkiem, że posiadasz oryginalne opakowania towaru.
Nie umieściłam formularza zwrotu w przesyłce, co teraz?
Formularz zwrotu nie jest potrzeby w przypadku zgłoszenia zwrotu online, pod warunkiem, że posiadasz oryginalne opakowania towaru.
Jeśli zwrot nie został zgłoszony online, a Ty zapomnisz umieścić dokumentu zwrotu w przesyłce, wypełnij go i prześlij w formie zdjęcia lub skanu w formacie PDF na adres info@renee.pl
W wiadomości mailowej, prosimy o krótką informację, iż formularz nie został dołączony do paczki zwrotnej.
Dlaczego formularz zwrotu nie został wysłany wraz z zamówieniem?
Z troski o dobro środowiska, podjęliśmy decyzję o ograniczeniu zużycia papieru.
Do każdego zamówienia wysyłamy formularz odstąpienia od umowy jako załącznik do wiadomości e-mail z potwierdzeniem nadania paczki.
Jeśli posiadasz konto klienta, formularz możesz pobrać bezpośrednio z konta (jest dostępny w szczegółach zamówienia).
W razie potrzeby przykładowy formularz znajdziesz również na naszej stronie (można go wydrukować lub przepisać ręcznie).
Jak mogę sprawdzić status zwrotu?
Jeśli posiadasz konto Renee, możesz w łatwy sposób zweryfikować status zwrotu w zakładce "Moje zwroty".
Dodatkowo każdy klient otrzyma od nas wiadomość SMS oraz e-mail o zarejestrowaniu paczki zwrotnej w Centrum Logistycznym.
O zleceniu przelewu za zwrot, poinformujemy Cię poprzez wiadomość e-mail.
Dodatkowo status przesyłki zwrotnej możesz sprawdzić samodzielnie za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika, wpisując numer listu przewozowego (zazwyczaj znajduje się on pod kodem kreskowym).
W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?
Przelew zwrotny realizowany jest w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy. Nadawcą przelewu jest Azagroup S.A.
W jakiej formie otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwroty realizowane są w formie przelewu tradycyjnego. W przypadku płatności PayU przelew realizowany jest na ten sam rachunek, z jakiego otrzymaliśmy wpłatę. Jeśli opłacałaś przesyłkę przy odbiorze, zwrot nastąpi na konto, które wskazałaś w formularzu zwrotu. Przelew zwrotny realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. W przypadku PayPo, jeżeli Twoje zamówienie zostało już opłacone, to serwis PayPo zwróci Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty odstąpienia od umowy na ten sam rachunek, z którego płatność została dokonana. Serwis PayPo powinien również wysłać powiadomienie e-mail z podsumowaniem dokonanego zwrotu.
Kiedy moje saldo w PayPo zostanie zaktualizowane po zwrocie?
Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało opłacone, saldo w serwisie PayPo zostanie pomniejszone o wartość zwracanych produktów i w przypadku zwrotu całego zamówienia o koszt najtańszej dostępnej dostawy podczas składania zamówienia.
Jeżeli Twoje zamówienie zostało już opłacone, to serwis PayPo dokona zwrotu za odesłane produkty. W przypadu zwrotu całego zamówienia otrzymasz również koszt najtańszej dostępnej dostawy podczas składania zamówienia.
Zwrot zostanie zrealizowany na to samo konto, z którego została dokonana wpłata w terminie 14 dni. Po rozliczeniu zwrotu serwis PayPo wyśle Ci powiadomienie mailowe o zaktualizowaniu salda.
Czy mogę zwrócić kostiumy kąpielowe lub bieliznę ?
Prawo odstąpienia od umowy zakupu danego Towaru nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów opisanych w artykule 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 9 marca 2017 roku, Dz. U. z 2017 r. poz. 683), a także, jeżeli prawo takie będzie wyłączone na podstawie inne przepisy prawa. W szczególności dotyczy to Towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Co mam zrobić, jeżeli otrzymałam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Jeśli taka sytuacja się zdarza, postępuj zgodnie ze wskazówkami z sekcji „Reklamacja” (https://www.renee.pl/order-returns/authorize)
bądź skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy otrzymam zwrot kosztów dostawy poniesiony podczas zakupu produktów?
Zwrot kosztów dostawy wykonywany jest jedynie w przypadku zwrotu całego zamówienia, w wysokości najtańszej dostępnej metody dostawy.
Jak anulować zwrot zgłoszony online?
Zgłoszenie możesz anulować z panelu zwrotów (zakładka Moje zwroty) lub przechodząc bezpośrednio z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia (link "Zarządzaj zgłoszeniem").
Uwaga! Kuriera DPD możesz anulować wyłącznie w dniu rejestracji zgłoszenia.
Jeśli nie jesteś pewna, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Jak zmodyfikować zwrot zgłoszony online?
Modyfikacja zgłoszenia zwrotu odbywa się tylko na zasadzie anulowania zgłoszenia i ponownej rejestracji zwrotu (inne, odrębne zgłoszenie).
Uwaga! Kuriera DPD możesz anulować wyłącznie w dniu rejestracji zgłoszenia.
Jeśli nie jesteś pewna, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Reklamacja
Jak mogę zareklamować używany produkt?
Najprostszą metodą zgłoszenia reklamacji jest skorzystanie z naszego systemu Reklamacji Online.
- klienci, którzy dokonali zakupu będąc zalogowani na swoje konto, mogą szybko złożyć reklamację, wybierając odpowiednie zamówienie z listy w panelu klienta.
- klienci nieposiadający konta lub niezalogowani w trakcie zamówienia mogą uzyskać dostęp do formularza reklamacyjnego, podając numer zamówienia oraz adres e-mail.
- W przypadku braku możliwości skorzystania z formularza online, można wysłać wiadomość na adres reklamacje@renee.pl, załączając 2-3 zdjęcia z opisem wady produktu lub jego niezgodności. Całkowity rozmiar wiadomości e-mail nie powinien przekraczać 20 MB.
Po zalogowaniu się do formularza, należy wybrać produkt do reklamacji, określić powód zgłoszenia i opisać szczegóły wady. Następnie trzeba dodać 3 zdjęcia ilustrujące zgłaszany problem (maksymalny rozmiar jednego zdjęcia to 5 MB).
Na końcu należy podać dane właściciela rachunku oraz numer konta, na które opcjonalnie zostanie dokonany zwrot w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Pamiętaj! Na tym etapie nie jest wymagane odsyłanie reklamowanego towaru. Ostateczna decyzja zostanie przekazana przez Dział Reklamacji na podstawie przesłanych zdjęć.
Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z panelu Reklamacji Online
- klienci, którzy dokonali zakupu będąc zalogowani na swoje konto, mogą szybko złożyć reklamację, wybierając odpowiednie zamówienie z listy w panelu klienta.
- W przypadku braku możliwości skorzystania z formularza online, można wysłać wiadomość na adres załączając 2-3 zdjęcia z opisem wady produktu lub jego niezgodności. Całkowity rozmiar wiadomości e-mail nie powinien przekraczać 20 MB. reklamacje@renee.pl,
Po zalogowaniu się do formularza, należy wybrać produkt do reklamacji, określić powód zgłoszenia i opisać szczegóły wady. Następnie trzeba dodać 3 zdjęcia ilustrujące zgłaszany problem (maksymalny rozmiar jednego zdjęcia to 5 MB). Na końcu należy podać dane właściciela rachunku oraz numer konta, na które opcjonalnie zostanie dokonany zwrot w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Pamiętaj! Na tym etapie nie jest wymagane odsyłanie reklamowanego towaru. Ostateczna decyzja zostanie przekazana przez Dział Reklamacji na podstawie przesłanych zdjęć.
Jeżeli interesuje Cię wymiana otrzymanego produktu i:
- posiadasz konto w sklepie, możesz wymienić produkt za pomocą formularza online. Jako typ zgłoszenia wybierz opcję wymiana.
- nie posiadasz konta w sklepie i nie chcesz go zakładać, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Wymiana zostanie zrealizowana na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia, przy zachowaniu takiej samej ceny produktu.
Pamiętaj! Produkt należy odesłać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie posiadasz, wydrukuj formularz reklamacyjny i odeślij go wraz z towarem.
Zwracany towar należy przesłać na adres:
Renee - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Jakie są wymagania dotyczące zdjęć?
*pojedyncze zdjęcie nie może przekroczyć 5 MB;
*jeśli reklamujesz obuwie, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości;
*jeżeli reklamujesz odzież, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości.
Gdzie mogę znależć formularz reklamacyjny?
Formularz reklamacyjny nie jest wymagany, jeśli reklamacja została zgłoszona online.
Wyjątki: Jeśli klient postanowił odesłać towar na reklamację bez wcześniejszego zgłoszenia reklamacji w panelu online lub bez przesłania zdjęć do Działu Reklamacji, wówczas konieczne jest dołączenie formularza reklamacyjnego do paczki. Jest to niezbędne, aby reklamacja mogła zostać prawidłowo rozpatrzona.
Formularz odstąpienia od umowy jest również formularzem reklamacyjnym; możesz go pobierać z wiadomości e-mail z informacją o nadaniu Twojego zamówienia; Na naszej stronie znajdziesz przykładowy formularz reklamacyjny, którego możesz wydrukować lub przepisać ręcznie.
Co w przypadku, kiedy formularz reklamacji nie został włożony do paczki?
Jeżeli reklamacja została zgłoszona online lub poprzez kontakt z Działem Reklamacji, nie ma potrzeby dołączania formularza do rozpatrzenia zgłoszenia.W przypadku, gdy klient odesłał towar bez wcześniejszego zgłoszenia reklamacji, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres reklamacje@renee.pl. W treści wiadomości należy opisać powód reklamacji oraz podać dane potrzebne do ewentualnego zwrotu środków.
Jak mogę sprawdzić status mojej reklamacji?
Klienci posiadający konto mogą śledzić status swojej reklamacji w zakładce „Zgłoszone zwroty" na swoim profilu.
Klienci bez konta mają możliwość wygodnego sprawdzenia statusu reklamacji, logując się do panelu reklamacyjnego”, podając numer zamówienia oraz adres e-mail.
Warto pamiętać, że po podjęciu decyzji przez Dział Reklamacji, klient otrzyma powiadomienie drogą mailową.
Po jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy za uznaną reklamację?
Zwrot środków otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Czy otrzymam informację o rozpatrzeniu reklamacji?
Każda reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu jej otrzymania przez nasz Dział Reklamacji. Po rozpatrzeniu reklamacji, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o sposobie jej zakończenia.
Czy w przypadku uznanej reklamacji, otrzymam również zwrot kosztów za przesyłkę?
W przypadku uznania reklamacji, sklep zwraca koszty poniesione przez klienta za produkt, dostawę oraz przesyłkę.
Jeśli zdecydowałaś się wysłać paczkę na swój koszt, koniecznie prześlij do nas potwierdzenie nadania paczki z widocznym kosztem przesyłki, w formie zdjęcia na adres info@renee.pl. W tytule podaj numer odesłanego zamówienia.
Paczka powinna być nadana z terenu Polski, a maksymalny zwrot kosztów przesyłki wynosi 20 zł.
Czy mogę anulować reklamację zgłoszoną online? Jak mam to zrobić?
Reklamację możesz anulować bezpośrednio w panelu w zakładce „Moje zwroty” (dla klientów zalogowanych) lub klikając w link „Zarządzaj zgłoszeniem” z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia (dla wszystkich klientów).
Zgłoszenie można również anulować, logując się ponownie do panelu reklamacyjnego, podając numer zamówienia oraz adres e-mail.
Czy mogę zmodyfikować reklamację zgłoszoną online? W jaki sposób?
Modyfikacja zgłoszenia zwrotu odbywa się tylko na zasadzie anulowania zgłoszenia i ponownej rejestracji zwrotu (inne, odrębne zgłoszenie).
Wykorzystujemy pliki cookie oraz inne technologie, by nasz serwis był bezpieczny i godny zaufania. Z myślą o naszych Klientach chcemy mierzyć jego skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. W tym celu zbieramy dane o użytkownikach, ich zachowaniach oraz urządzeniach. Sam możesz zadecydować jakie dane chcesz nam udostępniać - w tym celu przejdź do Ustawień preferencji. Możesz dostosować swoje preferencje w każdym momencie. Możesz także pozostawić wyłącznie ustawienia techniczne niezbędne do prawidłowego działania naszego serwisu - w tym celu kliknij Odmów. Jeśli wybierzesz opcję Akceptuję, zaakceptujesz ten fakt i wyrazisz zgodę na udostępnienie przez nas tych informacji podmiotom trzecim, takim jak nasi partnerzy marketingowi. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Ustawienia plików cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki optymalnej wydajności aplikacji, integracji mediów społecznościowych oraz dla celów marketingowych zalecamy, aby wyrazili Państwo zgodę na stosowanie plików cookies na rekomendowane ustawienia w pełnym zakresie. W każdej chwili mogą Państwo wycofać swoją zgodę.
Te pliki cookie są niezbędne do działania naszej strony. Bez ich zapisania niemożliwe byłoby przeglądanie naszych stron. Służą one między innymi do utrzymania sesji pomiędzy serwerem a urządzeniem użytkownika po zalogowaniu się na stronie, pozwalają nam również na ulepszanie treści, które udostępniamy w naszym serwisie
Pliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter). Nie kontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.
Te pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do Twoich potrzeb, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam tylko do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć, pliki te, służą również do określenia skuteczności naszych reklam i dostosowywaniu ich do naszych odbiorców.
Dzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jaki nasi goście poruszają się pomiędzy poszczególnymi elementami serwisu. Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć nasze strony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne udostępniamy naszym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie dostosowania treści stron do oczekiwań odbiorców.
Wyszukaj za pomocą obrazu
Szukasz produktu, który wpadł Ci w oko? Prześlij jego zdjęcie, a znajdziemy dla Ciebie podobne.
Przeciągnij i upuść zdjęcie tutaj
lub
Dodaj zdjęcie
Zweryfikowane opinie
Renee
4,9/5
Nasze opinie pozyskiwane są przez zewnętrzne źródło i pochodzą od Kupujących. Dzięki temu masz pewność, że na Renee znajdziesz autentyczne opinie produktów.