Crush now or cry later! Extra -35% na wszystko dla renee girls club z kodem: CRUSH

Wymiana, zwrot i reklamacja

Wymiana
Darmowa i bezgotówkowa wymiana jest dostępna wyłącznie dla klientów posiadających konto w sklepie. Produkty możesz wymienić w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki. Wymianie podlega jedynie rozmiar produktu. Każdy produkt możesz wymienić tylko jeden raz.

Aby skorzystać z wymiany, zaloguj się na swoje konto. Przejdź do wybranego zamówienia, zaznacz produkt, który chcesz wymienić i kliknij opcję wymiana. W kolejnym kroku wybierz odpowiedni rozmiar i zweryfikuj poprawność adresu, z którego kurier ma odebrać paczkę.

Pamiętaj, aby towar odesłać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować zwrócony produkt.

Nie musisz drukować listu przewozowego. Kurier DPD przywiezie ze sobą niezbędne dokumenty. Paczka odbierana jest zazwyczaj kolejnego dnia roboczego, otrzymasz SMS oraz e-mail z planowaną datą odbioru.

Nowy produkt zostanie wysłany po zatwierdzeniu zwrotu przez pracowników magazynu. Cały proces trwa zazwyczaj 5 dni roboczych. Poinformujemy Cię o zarejestrowaniu paczki zwrotnej oraz o wysłaniu produktu poprzez e-mail oraz SMS.Status wymiany możesz również sprawdzić na koncie klienta.

Nie zwlekaj z odesłaniem zwrotu. Rezerwacja wymiany zostanie anulowana, jeśli w ciągu 7 dni zwrócony produkt nie zostanie odnotowany w systemie.

Jeżeli nie posiadasz konta w sklepie i nie chcesz go zakładać, możesz zrealizować wymianę na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia.
Nie. Wymianie podlega tylko cały komplet.
W takim przypadku oferujemy bezpłatna i bezgotówkową wymianę.

Jeżeli posiadasz konto w sklepie, możesz wymienić produkt za pomocą formularza online. Jak typ zgłoszenia wybierz opcję "Wymiana".

Jeżeli nie posiadasz konta w sklepie i nie chcesz go zakładać, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Wymiana zostanie zrealizowana na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia, przy zachowaniu takiej samej ceny produktów.
Jak najbardziej. Jeżeli posiadasz konto w sklepie, wymiany dokonasz poprzez formularz online.

Jeżeli nie masz i nie chcesz zakładać konta, wymiany pomoże Ci dokonać Biuro Obsługi Klienta. Wymiana będzie polegała na zwrocie i złożeniu nowego zamówienia.
Wymienić można dowolną ilość produktów z zamówienia. Każdy produkt można wymienić tylko raz.
Wymiana jest całkowicie bezpłatna. Wszystkie koszty związane z odebraniem produktu i wysłaniem nowego ponosi sklep Renee.
Wymiana bezgotówkowa jest możliwa wyłącznie przy zachowaniu tego samego modelu oraz koloru. Jeżeli chcesz wymienić produkt na inny model albo kolor, dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie.
Czas oczekiwania to zazwyczaj 5 dni roboczych. Nowy produkt zostaje wysłany po zatwierdzeniu zwrotu przez pracowników magazynu.

Poinformujemy Cię o zarejestrowaniu paczki zwrotnej oraz o wysłaniu nowego produktu poprzez e-mail oraz SMS. Status wymiany możesz również sprawdzić na koncie klienta.
Na koncie klienta zobaczysz wyłącznie zamówienia, które zostały złożone przez zalogowanego użytkownika. Jeżeli zamówienie nie jest widoczne, oznacza to, że zostało złożone bez logowania.
Wymiana realizowana jest bezgotówkowo.Cena produktu w nowym zamówieniu zostanie zachowana. Jeżeli interesuje Cię otrzymanie produktu w nowej, niższej cenie konieczne będzie dokonanie zwrotu i złożenie nowego zamówienia.
Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki. Najłatwiejszym sposobem jest zgłoszenie zwrotu online. Z formularza online mogą skorzystać klienci posiadający konto w sklepie i Ci, którzy konta nie mają. Zarejestrowane klientki mają dostęp do pełnej listy zamówień, natomiast te niezarejestrowane, po wpisaniu numeru zamówienia oraz adresu e-mail, zobaczą tylko dane zamówienie.

Z poziomu zamówienia, wybierz produkt, który chcesz zwrócić. Następnie zaznacz typ zgłoszenia oraz możesz podać powód zwrotu. W kolejnym kroku wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać paczkę oraz na jakie dane będzie zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić zwrot.

Pamiętaj, aby towar odesłać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować zwrócony produkt.

Zwracany towar należy przesłać na adres:
Renee.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

W przypadku płatności PayU zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego płatność była wykonana. Termin na zwrot pieniędzy na Twoje konto to 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy. Jeśli zapłaciłaś za paczkę przy jej odbiorze, koniecznie podaj numer konta bankowego oraz Twoje dane.
Ilość produktów na zwrot jest dowolna, możesz zaznaczyć towary, które chcesz odesłać podczas rejestracji zwrotu online.
Nie musisz podawać nam powodu, jednak pomoże to polepszyć jakość oferowanych produktów.
Każda klientka sklepu, która należy do Renee Girls Club i posiada status Queen, może zwrócić towar bezpłatnie w punktach DPD Pickup. Z darmowego zwrotu można skorzystać 1 raz do każdego zrealizowanego zamówienia.​

Po zarejestrowaniu zwrotu online etykietę darmowego zwrotu możesz pobrać bezpośrednio na stronie. Otrzymasz ją również w wiadomości e-mail potwierdzającej zarejestrowanie zgłoszenia.

Jeśli nie możesz zwrócić online, poproś o etykietę Biuro Obsługi Klienta.
Opcje zwrotu:


1) Darmowy:
-może z niego skorzystać każdy należący do Renee Girls Club, posiadający status Queen,
-paczkę zwrócisz w dowolnym punkcie DPD Pickup,
-etykieta darmowego zwrotu jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.

2) Płatny, w atrakcyjnej cenie:
-może z niego skorzystać każdy klient,
-niezależnie od wcześniej wybranego przewoźnika płacisz tylko 12.99 zł,
-kwota zostanie odliczona przy zwrocie Twoich należności; nie musisz płacić przy nadaniu zwrotu!

Zwrot w cenie 12.99 zł zrealizujesz:
a) za pośrednictwem kuriera DPD.
Kuriera zlecisz automatycznie podczas rejestracji zwrotu online. Nie musisz mieć etykiety, kurier będzie miał ją ze sobą.
b) za pośrednictwem paczkomatów firmy InPost.
Zarejestruj zwrot w panelu on-line i skorzystaj z kodu nadania, który otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail.
Kod jest ważny 7 dni kalendarzowych.
c) w dowolnym urzędzie Poczty Polskiej,
-etykietę zwrotu pobierzesz ze strony po rejestracji zgłoszenia lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia,
-z wydrukowaną etykietą udaj się do urzędu pocztowego (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),
-etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.

3) U innych wybranych przez Ciebie przewoźników: sama decydujesz jaką firmę wybrać.

Uwaga: nie przejmujemy paczek wysłane za pobraniem (na koszt sklepu)!
Sklep nie przyjmuje zwrotów odesłanych za pobraniem. Nie ponosi również kosztów związanych z nadaniem tego typu przesyłek.
W wyjątkowych sytuacjach możesz dokonać zwrotu produktu bez oryginalnego pudełka. Prosimy, o to byś jednak umieściła odpowiednią adnotację na formularzu zwrotu (koniecznie włóż go do paczki).
Pudełko zastępcze musi być pozbawione wszelkiego rodzaju kodów i symboli, szczególnie jeśli pochodzi ono od innego produktu ze sklepu Renee.pl.
Zwracany towar musisz przesłać na adres:
Renee.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Paczki w ramach zwrotu przez Pocztę Polską przyjmowane są wyłącznie w urzędach pocztowych lub w filiach urzędu. Agencje pocztowe oraz punkty odbioru typu Żabka, Orlen, Ruch nie obsługują takich paczek.
Możesz zwrócić kilka zamówień w jednej przesyłce. Ważne, aby każdy ze zwrotów został zarejestrowany online. Tylko raz wybierz właściwą formę odesłania, a przy pozostałych zgłoszenia wybierz opcję "inny, we własnym zakresie". Wtedy, skorzystasz tylko z jednego listu przewozowego bądź kodu. Do środka przesyłki zwrotnej umieścić produkty w oryginalnych pudełkach. Jeśli nie skorzystasz ze zwrotu online, pamiętaj, aby do paczki ze zwróconymi produktami włożyć wypełnione formularze zwrotu z każdego zamówienia, w celu zidentyfikowania i poprawnego rozliczenia odesłanych produktów.
Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od momentu odebrania paczki.
Sklep Renee.pl nie akceptuje paczek zwrotnych odesłanych po czasie, jaki przysługiwał na zwrot.
Z darmowego zwrotu mogą skorzystać klientki, które należą do renee Girls Club i posiadają status Queen.
Gotową etykietę darmowego zwrotu otrzymasz po zarejestrowaniu zwrotu online na stronie https://www.renee.pl/order-returns/authorize oraz pobierzesz z wiadomości e-mail potwierdzającej zarejestrowanie zgłoszenia.

W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (telefon, czat, e-mail), nasi konsultanci z miłą chęcią wygenerują dla Ciebie list przewozowy do darmowego zwrotu.
W tej sytuacji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (telefon, czat, e-mail), bezpośrednio z placówki pocztowej.
Nasi konsultanci zweryfikują, na czym polega problem i postarają się pomóc w jego rozwiązaniu.
Prosimy pamiętać, aby w żadnym wypadku nie wysyłać paczki na koszt odbiorcy.
Najłatwiejszym sposobem jest zgłoszenie zwrotu online. Z formularza online mogą skorzystać klienci posiadający konto w sklepie i Ci, którzy konta nie mają.
Zarejestrowane klientki mają dostęp do pełnej listy zamówień, natomiast te niezarejestrowane, po wpisaniu numeru zamówienia oraz adresu e-mail, zobaczą tylko dane zamówienie.

Z poziomu zamówienia, wybierz produkt, który chcesz zwrócić. Następnie zaznacz typ zgłoszenia oraz możesz podać powód zwrotu.
W kolejnym kroku wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać paczkę oraz na jakie dane będzie zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić zwrot.

Jeśli nie masz możliwości zarejestrowania zwrotu online, skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy. Pobierzesz go z konta klienta lub z wiadomości e-mail (zawierającej potwierdzenie wysyłki zamówienia).
Odszukaj produkt na formularzu i zaznacz krzyżykiem powód zwrotu (podanie powodu nie jest konieczne, jednak pomoże nam polepszyć jakość oferowanych produktów). Możesz również skorzystać z przykładowego formularza (w tym celu wydrukuj go lub przepisz ręcznie). Na koniec prosimy o czytelny podpis dokumentu oraz dołączenie go do środka przesyłki zwrotnej.

Zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam numer konta, z którego wykonywałaś płatność; wyjątkiem jest płatności przy odbiorze, gdzie konieczne musisz podać numeru konta na formularzu.
W przypadku zamówień z PayPo formularz nie zawiera miejsca do podania numeru konta - PayPo rozlicza Twoje zwroty zawsze na ten sam rachunek, z którego opłaciłaś swoje zamówienie.
Formularz zwrotu możesz pobrać z konta klienta lub z wiadomości e-mail (zawierającej potwierdzenie nadania paczki z zamówieniem).
Możesz również skorzystać z przykładowego formularza (w tym celu wydrukuj go lub przepisz ręcznie).
Pamiętaj: formularz zwrotu nie jest potrzeby w przypadku zgłoszenia zwrotu online, pod warunkiem, że posiadasz oryginalne opakowania towaru.
Formularz zwrotu nie jest potrzeby w przypadku zgłoszenia zwrotu online, pod warunkiem, że posiadasz oryginalne opakowania towaru.
Jeśli zwrot nie został zgłoszony online, a Ty zapomnisz umieścić dokumentu zwrotu w przesyłce, wypełnij go i prześlij w formie zdjęcia lub skanu w formacie PDF na adres info@renee.pl
W wiadomości mailowej, prosimy o krótką informację, iż formularz nie został dołączony do paczki zwrotnej.
Z troski o dobro środowiska, podjęliśmy decyzję o ograniczeniu zużycia papieru.


Do każdego zamówienia wysyłamy formularz odstąpienia od umowy jako załącznik do wiadomości e-mail z potwierdzeniem nadania paczki.
Jeśli posiadasz konto klienta, formularz możesz pobrać bezpośrednio z konta (jest dostępny w szczegółach zamówienia).
W razie potrzeby przykładowy formularz znajdziesz również na naszej stronie (można go wydrukować lub przepisać ręcznie).
Jeśli posiadasz konto Renee, możesz w łatwy sposób zweryfikować status zwrotu w zakładce "Moje zwroty".
Dodatkowo każdy klient otrzyma od nas wiadomość SMS oraz e-mail o zarejestrowaniu paczki zwrotnej w Centrum Logistycznym.
O zleceniu przelewu za zwrot, poinformujemy Cię poprzez wiadomość e-mail.
Dodatkowo status przesyłki zwrotnej możesz sprawdzić samodzielnie za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika, wpisując numer listu przewozowego (zazwyczaj znajduje się on pod kodem kreskowym).
Przelew zwrotny realizowany jest w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy. Nadawcą przelewu jest Azagroup S.A.
Zwroty realizowane są w formie przelewu tradycyjnego. W przypadku płatności PayU przelew realizowany jest na ten sam rachunek, z jakiego otrzymaliśmy wpłatę. Jeśli opłacałaś przesyłkę przy odbiorze, zwrot nastąpi na konto, które wskazałaś w formularzu zwrotu. Przelew zwrotny realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. W przypadku PayPo, jeżeli Twoje zamówienie zostało już opłacone, to serwis PayPo zwróci Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty odstąpienia od umowy na ten sam rachunek, z którego płatność została dokonana. Serwis PayPo powinien również wysłać powiadomienie e-mail z podsumowaniem dokonanego zwrotu.
Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało opłacone, saldo w serwisie PayPo zostanie pomniejszone o wartość zwracanych produktów i w przypadku zwrotu całego zamówienia o koszt najtańszej dostępnej dostawy podczas składania zamówienia.
Jeżeli Twoje zamówienie zostało już opłacone, to serwis PayPo dokona zwrotu za odesłane produkty. W przypadu zwrotu całego zamówienia otrzymasz również koszt najtańszej dostępnej dostawy podczas składania zamówienia.
Zwrot zostanie zrealizowany na to samo konto, z którego została dokonana wpłata w terminie 14 dni. Po rozliczeniu zwrotu serwis PayPo wyśle Ci powiadomienie mailowe o zaktualizowaniu salda.
Prawo odstąpienia od umowy zakupu danego Towaru nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów opisanych w artykule 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 9 marca 2017 roku, Dz. U. z 2017 r. poz. 683), a także, jeżeli prawo takie będzie wyłączone na podstawie inne przepisy prawa. W szczególności dotyczy to Towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Jeśli zdarzyło się, że otrzymany produkt z zamówienia ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem, masz prawo do darmowego odesłania towaru! Polecamy skorzystanie z panelu Reklamacji Online - jest to najszybsza forma złożenia reklamacji. Możesz się do niego zalogować tu lub przejdź bezpośrednio z konta klienta, a następnie kieruj się wskazówkami. Z rozwijanej listy wybierz produkt, typ zgłoszenia oraz powód. W tym przypadku: reklamacje - produkt nowy. Następnie wybierz, w jaki sposób odeślesz paczkę oraz na jakie dane ma zostać zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.

Jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, Biuro Obsługi Klienta wygeneruje dla Ciebie list przewozowy do darmowego odesłania paczki: info@renee.pl W celu wymiany wadliwego produktu, konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jeżeli interesuje Cie wymiana otrzymanego produktu i:
-posiadasz konto w sklepie, możesz wymienić produkt za pomocą formularza online. Jako typ zgłoszenia wybierz opcję wymiana.
-nie posiadasz konta w sklepie i nie chcesz go zakładać, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Wymiana zostanie zrealizowana na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia, przy zachowaniu takiej samej ceny produktu.

Pamiętaj! Produkt należy odesłać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie posiadasz, wydrukuj formularz reklamacyjny i odeślij go wraz z towarem.

Zwracany towar należy przesłać na adres:
Renee - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

Zwrot kosztów dostawy wykonywany jest jedynie w przypadku zwrotu całego zamówienia, w wysokości najtańszej dostępnej metody dostawy.
Zgłoszenie możesz anulować z panelu zwrotów (zakładka Moje zwroty) lub przechodząc bezpośrednio z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia (link "Zarządzaj zgłoszeniem").

Uwaga! Kuriera DPD możesz anulować wyłącznie w dniu rejestracji zgłoszenia.
Jeśli nie jesteś pewna, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Modyfikacja zgłoszenia zwrotu odbywa się tylko na zasadzie anulowania zgłoszenia i ponownej rejestracji zwrotu (inne, odrębne zgłoszenie).

Uwaga! Kuriera DPD możesz anulować wyłącznie w dniu rejestracji zgłoszenia.
Jeśli nie jesteś pewna, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.
Jeśli posiadasz konto Renee i złożyłaś zamówienie jako zalogowany użytkownik, reklamację możesz złożyć bezpośrednio z konta klienta.
W tym celu należy wybrać odpowiednie zamówienie z listy i zaznaczyć reklamowany produkt. Następnie, z rozwijanej listy wybierz typ zgłoszenia oraz powód reklamacji, opisz wadę i załącz 3 zdjęcia produktu. Maksymalny rozmiar pojedynczego zdjęcia to 5 MB. Jeżeli reklamujesz obuwie, prześlij zdjęcie podeszew, zdjęcie wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości.
Jeśli reklamujesz odzież, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości. Na postawie zdjęć Dział Reklamacji przeprowadzi wstępną ocenę, dlatego ważne jest, aby wada i ogólny stan produktu były dobrze widoczne.
Finalnie, wystarczy zatwierdzić zgłoszenie. Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas instrukcję dalszego postępowania.

Jeśli chcesz zareklamować używany towar i nie masz konta Renee, reklamację możesz zgłosić drogą mailową na adres: reklamacje@renee.pl.
Załącz 3 zdjęcia z opisem wady oraz uzupełniony formularz reklamacyjny. Rozmiar wiadomości e-mail nie może przekraczać 20 MB.
Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji prześlemy Ci instrukcję do dalszego postępowania.
Jeśli zdarzyło się, że otrzymany produkt z zamówienia ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem, masz prawo do darmowego odesłania towaru! Polecamy skorzystanie z panelu Reklamacji Online - jest to najszybsza forma złożenia reklamacji. Możesz się do niego zalogować tu lub przejdź bezpośrednio z konta klienta, a następnie kieruj się wskazówkami. Z rozwijanej listy wybierz produkt, typ zgłoszenia oraz powód. W tym przypadku: reklamacje - produkt nowy. Następnie wybierz, w jaki sposób odeślesz paczkę oraz na jakie dane ma zostać zrealizowany zwrot środków. Na koniec wystarczy zatwierdzić formularz.

Jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, Biuro Obsługi Klienta wygeneruje dla Ciebie list przewozowy do darmowego odesłania paczki: info@renee.pl W celu wymiany wadliwego produktu, konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jeżeli interesuje Cie wymiana otrzymanego produktu i:
-posiadasz konto w sklepie, możesz wymienić produkt za pomocą formularza online. Jako typ zgłoszenia wybierz opcję wymiana.
-nie posiadasz konta w sklepie i nie chcesz go zakładać, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Wymiana zostanie zrealizowana na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia, przy zachowaniu takiej samej ceny produktu.

Pamiętaj! Produkt należy odesłać w oryginalnym opakowaniu. Jeśli go nie posiadasz, wydrukuj formularz reklamacyjny i odeślij go wraz z towarem.

Zwracany towar należy przesłać na adres:
Renee - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

*pojedyncze zdjęcie nie może przekroczyć 5 MB;
*jeśli reklamujesz obuwie, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości;
*jeżeli reklamujesz odzież, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości.
Jeśli zgłaszasz reklamację online i posiadasz oryginalne opakowania produktu, formularz reklamacji nie jest potrzebny.

Formularz odstąpienia od umowy jest również formularzem reklamacyjnym; możesz go pobierać z wiadomości e-mail z informacją o nadaniu Twojego zamówienia; Na naszej stronie znajdziesz przykładowy formularz reklamacyjny, którego możesz wydrukować lub przepisać ręcznie.
Formularz reklamacyjny nie jest potrzebny, jeśli zgłosisz reklamację online, a produkt odeślesz w oryginalnym opakowaniu. W innym przypadku konieczne jest przesłanie skanu formularza na adres info@renee.pl, wraz z wyjaśnieniem.
Podobnie jak w przypadku zwrotu, po uznaniu reklamacji, otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem o zatwierdzonym zwrocie towaru. Wiadomość mailowa także zostanie przesłana do Ciebie w przypadku wysłania przelewu na Twoje konto.
Co więcej, jeśli masz konto Renee, możesz w dowolnej chwili sprawdzić status reklamacji na swoim koncie.
W przypadku odrzucenia Twojej reklamacji odeślemy towar wraz z uzasadnieniem.
W przypadku braku tych informacji w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot środków otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Jeśli reklamowałaś towar nowy, decyzję otrzymasz w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki z towarem do Centrum Logistycznego Renee. Natomiast, jeżeli reklamowałaś towar używany, Dział Reklamacyjny może podjąć decyzję po otrzymaniu zgłoszenia, poprosić Cię o dostarczenie dodatkowych zdjęć lub o odesłanie towaru.
W przypadku uznanej reklamacji zwracamy koszty za Twój produkt, dostawę oraz przesyłkę. Jeśli korzystałaś z darmowego zwrotu, to w tym przypadku nie realizujemy zwrotów kosztów za przesyłkę.

Jeśli zdecydowałaś się wysłać paczkę na swój koszt, koniecznie prześlij do nas potwierdzenie nadania paczki z widocznym kosztem przesyłki, w formie zdjęcia na adres info@renee.pl. W tytule podaj numer odesłanego zamówienia.

Przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej. Maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 20 zł.
Zgłoszenie możesz anulować z panelu zwrotów (zakładka Moje zwroty) lub przechodząc bezpośrednio z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia (link "Zarządzaj zgłoszeniem").
Uwaga! Kuriera DPD możesz anulować wyłącznie w dniu rejestracji zgłoszenia.
Jeśli nie jesteś pewna, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.

Jeśli zdecydowałaś się wysłać paczkę na swój koszt, koniecznie prześlij do nas potwierdzenie nadania paczki z widocznym kosztem przesyłki, w formie zdjęcia na adres info@renee.pl. W tytule podaj numer odesłanego zamówienia.

Przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej. Maksymalny zwrot kosztów przesyłki opłaconej przez Ciebie to 20 zł.
Modyfikacja zgłoszenia zwrotu odbywa się tylko na zasadzie anulowania zgłoszenia i ponownej rejestracji zwrotu (inne, odrębne zgłoszenie).

Uwaga! Kuriera DPD możesz anulować wyłącznie w dniu rejestracji zgłoszenia.
Jeśli nie jesteś pewna, czy kurier zastanie Cię w domu, anuluj zgłoszenie i zarejestruj je ponownie w dogodnym terminie.

Potrzebujesz więcej informacji?

Wyślij nam wiadomość z Twoim pytaniem
Napisz do nas
Możesz też skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta
Infolinia czynna: pn-pt 8:00 - 16:00
Zostaw wiadomość