Przejdź do treści

Blog Renee

Najnowsza kampania Renee – jak wyglądał backstage?

Kulisy Renee

Marka Renee mierzy wysoko i sięga po znane nazwiska! Do współpracy zaprosiliśmy młodą i zdolną osobę, której klimaty boho nie są obce. Kim jest nasza tajemnicza bohaterka? Dowiecie się niebawem. Efekty kolejnej wizerunkowej kampanii będziecie mogli podziwiać wkrótce. Tymczasem zapraszamy Was do obejrzenia materiałów z backstage’u.

Bohaterka kampanii pozuje w ośmiu lokalizacjach na terenie Warszawy. Sesja zdjęciowa trwała dwa dni, a pierwszy dzień planu zdjęciowego rozpoczął się o godzinie 6.00 rano. Dlaczego tak wcześnie? Ekipa chciała uchwycić piękny wschód słońca nad Wisłą. Powiemy szczerze, że… o tej porze na prawdę jest zimno! Ciepła herbata, kawa z termosów i koce termiczne były niezbędne.

 

 

Kolejna lokalizacja na planie… kto poznaje to miejsce?

 

Najnowsza kampania Renee - jak wyglądał backstage?

 

Trzecią lokalizacją podczas pierwszego dnia była kawiarnia i znane, klubowe miejsce na mapie Warszawy.

 

Najnowsza kampania Renee

 

W produkcję zaangażowany był cały Renee Team.

 

Najnowsza kampania Renee

 

Sprawdzamy efekty!

 

Najnowsza kampania Renee - jak wyglądał backstage?

 

Końcówkę dnia spędziliśmy na plaży i chwytaliśmy ostatnie promienie słońca!

 

Najnowsza kampania Renee - jak wyglądał backstage?

 

Kolejnego dnia jeździliśmy tramwajem i zawitaliśmy do uroczego mieszkania w Centrum.

 

Najnowsza kampania Renee - jak wyglądał backstage?

Atmosfera na planie była super pozytywna ze względu na zawsze uśmiechniętego i zdolnego fotografa Piotra Sitarsky’ego, świetnego Andrzeja Belinę Brzozowskiego stojącego za kamerą oraz czuwającego nad wszystkim Tomasza Tarasa, dyrektora kreatywnego Renee. Chcieliśmy podziękować również osobom, których również na filmie i zdjęciach nie widać, a dzięki którym cała produkcja była świetnie zorganizowana od A do Z – Karolina, Michał, Karol, Izabela, Wojciech i inni (rodzina ReneeTeam jest liczna!).

Nie możemy się doczekać jak zdradzimy Wam, kto wziął udział w kampanii i jakie będą jej efekty! STAY TUNED!