O kolekcji
Nową kolekcję cechuje przewiewność materiałów, drapowania, bufki, rozcięcia. W linii królują kolory takie jak biel, odcienie beżu, zieleni, pistacji i limonki. Nie brakuje również delikatnego, kwiatowego printu. W kolekcji znajdziemy również zwiewne sukienki z odkrytymi plecami i o fasonie oversize. Koszulowe, eleganckie tuniki oraz marynarki połączone z szortami w trendzie paper bag to must-have tego sezonu. Buty to przede wszystkim sneakersy, wiązane sandałki typu kaczuszki z kwadratowym noskiem, czółenka na szerokim obcasie, eleganckie klapki na słupku oraz mokasyny.
O kampanii
Spontaniczność? Jesteśmy na tak! Kampania powstawała w słonecznej Maladze ze specjalnym udziałem młodej i zdolnej modelki Nikoli Stajszczak. Głównym hasłem kampanii jest Taka właśnie jestem. Renee pokazuje wszystkie twarze Nikoli, z którymi możemy się utożsamić. Każda kobieta powinna być sobą niezależnie od okoliczności i nie poddawać się stereotypom. Jesteś szalona, seksowna, romantyczna, a przy tym totalnie bossy? Super!
Renee to Kobieta kameleon. Kocha trendy i podąża za nimi jak za marzeniami. Sprzeciwia się sztuczności i wychodzi poza ramy popkultury. Jest sobą. Jest wolna. A Ty, jaka jesteś? NAZWIJ TO PO SWOJEMU!
Jak to działa? Na trzech telefonach zobaczysz całą kampanię inaczej niż dotychczas! Odkrywaj siebie, bądź beztroska – bo życie to przygoda! Enjoy!